Видача дублікатів суднових реєстраційних документів Державного суднового реєстру України
  • 1
    Заява власника (судновласника) у довільній формі з зазначенням суднового реєстраційного документа дублікат якого необхідно оформити
  • 2
    Газета «Урядовий кур’єр» з оголошенням про втрату суднових реєстраційних документів
  • 3
    Копія документа, що підтверджує особу власника та його громадянство, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, згода на збір та обробку персональних даних (у разі належності судна фізичній особі);
  • 4
    У разі наявності копія суднового реєстраційного документу дублікат якого має бути оформлений, копія свідоцтва про придатність судна до плавання або інші документи, що підтверджують проходження судном технічного нагляду
  • 5
    У разі подання заяви через уповноважений орган/особу подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження діяти від імені власника (судновласника), в якому обов’язково вказуються паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий, місце проживання) уповноваженої особи