Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у
паперовій формі з доданими документами подається заявником або
уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом
з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній
формі надсилається через Публічну кадастрову карту або Єдиний державний
портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним
інформаційну систему Держгеокадастру, представлену у формі
Інтернет-сторінки.
У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого
самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної
інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право
відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити
справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така
заява розглядається у позачерговому порядку.