-
Головна
-
Про портал
Про портал електронних послуг
Даний портал є пілотною версією Єдиного державного порталу адміністративних послуг (Портал).
Портал створюється на вимогу Закону України про Адміністративні послуги з метою спрощення способів отримання адміністративних послуг для громадян та бізнесу.
Цілі пілотного проекту Порталу:
- впорядкування та надання вичерпної інформації про адміністративні послуги
- впровадження та вдосконалення методологічних механізмів надання адміністративних послуг, функціональних елементів Порталу (особистий кабінет, системи ідентифікації користувачів, взаємодія з іншими органами, що надають послуги тощо)
Як функціонуватиме Портал:
Послідовність дій для роботи з порталом
Функціональні елементи
Особистий кабінет – створюється для одержувачів послуг та використовується як механізм спілкування між заявником та надавачем послуг.
Ідентифікація – процедура розпізнавання особи. На даному етапі буде використовуватись електронний цифровий підпис. З часом доступними стануть різні методи ідентифікації, по мірі технічної та юридичної готовності.
Подача документів – форми заяв та документи подаються в електронному вигляді. Електронний підпис засвідчує автентичність документів.
Отримання послуги - відбуватиметься в особистому кабінеті шляхом надання результату послуги в електронному вигляді.
Зворотний зв’язок здійснюється через електронну пошту заявника.
Етапи розвитку Порталу:
-
Робота Порталу в інформаційному режимі та забезпечення вичерпної інформації про:
- адміністративну послугу
- список, шаблони та зразки документів необхідних для отримання послуги
- контактну інформацію та місце отримання послуги
-
Надання послуг в електронному вигляді:
- Послідовне впровадження послуг в електронному вигляді (по мірі готовності суб’єктів надання)
- Розширення способів ідентифікації одержувачів послуг (на початкову етапі використовується електронний цифровий підпис)
- Впровадження механізмів сплати за послуги
Вимоги до інтеграції
Вимоги до інтеграції.pdf