Про портал електронних послуг

Даний портал є пілотною версією Єдиного державного порталу адміністративних послуг (Портал).

Портал створюється на вимогу Закону України про Адміністративні послуги з метою спрощення способів отримання адміністративних послуг для громадян та бізнесу.

Цілі пілотного проекту Порталу:

  • впорядкування та надання вичерпної інформації про адміністративні послуги
  • впровадження та вдосконалення методологічних механізмів надання адміністративних послуг, функціональних елементів Порталу (особистий кабінет, системи ідентифікації користувачів, взаємодія з іншими органами, що надають послуги тощо)

Як функціонуватиме Портал:

Послідовність дій для роботи з порталом

Функціональні елементи

Особистий кабінет – створюється для одержувачів послуг та використовується як механізм спілкування між заявником та надавачем послуг.
Ідентифікація – процедура розпізнавання особи. На даному етапі буде використовуватись електронний цифровий підпис. З часом доступними стануть різні методи ідентифікації, по мірі технічної та юридичної готовності.
Подача документів – форми заяв та документи подаються в електронному вигляді. Електронний підпис засвідчує автентичність документів.
Отримання послуги - відбуватиметься в особистому кабінеті шляхом надання результату послуги в електронному вигляді.
Зворотний зв’язок здійснюється через електронну пошту заявника.

Етапи розвитку Порталу:

  • Робота Порталу в інформаційному режимі та забезпечення вичерпної інформації про:
    • адміністративну послугу
    • список, шаблони та зразки документів необхідних для отримання послуги
    • контактну інформацію та місце отримання послуги
  • Надання послуг в електронному вигляді:
    • Послідовне впровадження послуг в електронному вигляді (по мірі готовності суб’єктів надання)
    • Розширення способів ідентифікації одержувачів послуг (на початкову етапі використовується електронний цифровий підпис)
    • Впровадження механізмів сплати за послуги

Вимоги до інтеграції


Вимоги до інтеграції.pdf