Назва послуги: Оформлення та видача міжнародного імпортного сертифіката або інших документів про державні гарантії (зобов'язання) щодо використання у заявлених цілях товарів
Адміністративний збір: 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 грн.)
Строк надання послуги: Термін розгляду зазначених заяв не може перевищувати 30 днів від дня отримання від імпортера повного комплекту документів. У разі виникнення обставин, які перешкоджають прийняттю однозначного рішення щодо можливості надання імпортного сертифіката, цей термін може бути продовжено рішенням голови Держекспортконтролю, але не більш як на 30 днів
Результат надання: Міжнародний імпортний сертифікат або інші документи про державні гарантії (зобов'язання) щодо використання у заявлених цілях товарів
Способи отримання результату: З метою оформлення гарантій щодо кінцевого використання імпортованих в Україну товарів використовуються міжнародний імпортний сертифікат, сертифікат підтвердження доставки, сертифікат кінцевого споживача та інші документи, які містять державні гарантії та гарантії кінцевого споживача щодо використання товарів у заявлених цілях. Оформлення та видача зазначених документів здійснюється Держекспортконтролем на підставі заяви українського імпортера у разі вимоги подання таких документів іноземним експортером або відповідним державним органом держави експортера. У разі одночасного подання до Держекспортконтролю заяв на оформлення імпортного сертифіката чи іншого документа та оформлення дозволу на право здійснення відповідного імпорту в заяві на оформлення імпортного сертифіката чи іншого документа дозволяється посилатися на документи, які були додані до заяви для оформлення дозволу на право здійснення імпорту, замість подання других примірників зазначених документів. Держекспортконтроль має право затребувати від заявника інші документи, необхідні для прийняття обгрунтованого рішення. До документів, складених іноземною мовою, додаються їх засвідчені в установленому порядку переклади. Розгляд заяв, поданих для отримання імпортних сертифікатів або інших документів, здійснюється Держекспортконтролем із залученням у разі потреби спеціалістів інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками). Термін розгляду зазначених заяв не може перевищувати 30 днів від дня отримання від імпортера повного комплекту документів.
Підстави для відмови: 1. скасування реєстрації суб’єкта господарювання як суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів У разі прийняття рішення про відмову в наданні МІС Держекспортконтроль повідомляє заявника та центральний орган виконавчої влади, якщо заявник належить до сфери його управління, протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення з його обґрунтуванням 2. припинення в установленому законодавством порядку діяльності суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів 3. виникнення потреби в забезпеченні національних інтересів чи додержанні міжнародних зобов’язань України 4. необхідності проведення Держекспортконтролем додаткової експертизи документів, наданих для отримання висновку 5. порушення суб’єктом здійснення міжнародних передач товарів законодавства, у тому числі допущення порушень, передбачених статтею 24 Закону України "Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання"
Порядок оскарження: Скарга може адресуватися Голові Держекспортконтролю або його заступнику і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом
Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: