Назва послуги: Оформлення та видача висновку на здійснення тимчасового ввезення/вивезення товарів військового призначення або подвійного використання
Адміністративний збір: Разовий - 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн.) Генеральний - 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.) Відкритий - 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн.)
Строк надання послуги: Щодо висновку на здійснення тимчасового вивезення/ввезення товарів - 30 днів (календарні) Щодо висновку на здійснення тимчасового вивезення/тимчасового ввезення товарів для демонстрування на виставках, ярмарках, з метою реклами, проведення випробувань та з іншою подібною метою, якщо це не передбачає передачу права власності на товар - 15 днів (календарні)
Результат надання: Висновок на здійснення тимчасового ввезення/вивезення товарів
Способи отримання результату: Послугу можуть отримувати суб’єкти господарювання (юридичні особи чи фізичні особи-підприємці), які зареєстровані у Держекспортконтролі як суб’єкти здійснення міжнародних передач товарів. Висновок отримується уповноваженим представником суб’єкта безпосередньо в Держекспортконтролі. Для цього уповноважена особа платника подає до Держекспортконтролю довіреність на її ім’я, копії платіжного доручення про перерахування в повному обсязі до державного бюджету плати за надання послуги та довідку відповідного органу, що контролює справляння надходжень бюджету, про фактичне надходження коштів до бюджету. Плата за оформлення та видачу не використаних висновків не повертається. Умовою отриманні генерального або відкритого висновку на здійснення тимчасового ввезення/вивезення товарів військового призначення або подвійного використання є створення суб’єктом здійснення міжнародних передач товарів системи внутрішньофірмового експортного контролю, яка атестується Держекспортконтролем.
Підстави для відмови: У наданні адміністративної послуги відмовляється у разі: виникнення потреби в забезпеченні національних інтересів чи додержанні міжнародних зобов’язань України; припинення в установленому законодавством порядку діяльності суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів; визнання в установленому законодавством порядку банкрутом суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів; необхідності проведення Держекспортконтролем додаткової експертизи документів, наданих для отримання висновку; порушення суб’єктом здійснення міжнародних передач товарів законодавства, у тому числі допущення порушень, передбачених статтею 24 Закону України "Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання"; скасування реєстрації суб’єкта господарювання як суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів
Порядок оскарження: Скарга може адресуватися Голові Держекспортконтролю або його заступнику і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом
Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: