Оформлення та видача посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів

Назва послуги: Оформлення та видача посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів

Адміністративний збір: 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Строк надання послуги: Тривалість проведення попередньої експертизи в галузі державного експортного контролю (за результатами якої Держекспортконтроль реєструє суб’єктів господарювання як суб’єктів здійснення міжнародних передач товарів) не повинна перевищувати 30 днів з дати подання усіх необхідних документів до Держекспортконтролю, а в разі виникнення потреби у додатковому міжвідомчому узгодженні – після завершення такого узгодження, але рішення у такому разі про видачу або відмову у видачі посвідчення про реєстрацію не може перевищувати 60 робочих днів з дня надходження всіх необхідних документів. До строку розгляду звернення не зараховується час, необхідний для одержання від суб’єкта додаткової інформації

Результат надання: Посвідчення про реєстрацію разом з роз’ясненням про особливості здійснення міжнародних передач товарів

Способи отримання результату: Посвідчення про реєстрацію суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів отримується уповноваженим представником суб’єкта господарювання безпосередньо в Держекспортконтролі. Для отримання посвідчення необхідно: 1) надати документи, які підтверджують справляння плати за отримання адміністративної послуги: оригінал платіжного доручення або його копію, засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання (або його заступником, який має право подавати документи до Держекспортконтролю) та печаткою цього суб’єкта; або оригінал квитанції про сплату; 2) надати довіреність суб’єкта господарювання, оформлену на ім’я його уповноваженого представника; 3) уповноважений представник суб’єкта господарювання повинен пред’явити паспорт або інший документ, що засвідчує його особу

Підстави для відмови: 1. Припинення в установленому законодавством порядку діяльності суб’єкта господарювання 2. Встановлення, що посвідчення або відповідні роз'яснення до нього надані на підставі недостовірних даних

Порядок оскарження: Скарга може адресуватися Голові Держекспортконтролю або його заступнику і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: